Manna Trade - ხორცის პროდუქტების ექსპორტი

Manna Trade - ხორცის პროდუქტების ექსპორტი

Manna Trade - ხორცის პროდუქტების ექსპორტი

პროექტის მიმოხილვა

პროექტის მიმოხილვა

Manna Trade, ხორცისა და თევზის ინდუსტრიის გამოჩენილი მოთამაშე, მოგვმართა MagencyLab-ში მათი ციფრული ყოფნის გაძლიერების ხედვით. როგორც კომპანია, რომელიც სპეციალიზირებულია ხორცისა და თევზის პროდუქტების ტრანსპორტირებაში მთელი მსოფლიოდან, მათ გააცნობიერეს ძლიერი ონლაინ პლატფორმის მნიშვნელობა, რათა აჩვენონ თავიანთი მომსახურება, გაამარტივონ ოპერაციები და მოიზიდონ პოტენციური კლიენტები.

სერვისი

UI/UX დიზაინი, დეველოპემენტი, ბრენდინგი

ინდუსტრია

ლოჯისტიკური კომპანია

პლათფორმა

www.manna-trade.com

დრო

3 კვირა

გამოწვევა

გამოწვევა

მანნა ტრეიდს რამდენიმე გამოწვევა შეექმნა ციფრულ სტრატეგიაში:

  • მოძველებული ვებსაიტი: მათ არსებულ ვებსაიტს აკლდა თანამედროვე დიზაინის ელემენტები და მოსახერხებელი ნავიგაცია, რამაც გამოიწვია მომხმარებლის ცუდი გამოცდილება.

  • ბრენდინგის იდენტობა: Manna Trade ცდილობდა დაემკვიდრებინა შეკრული ბრენდინგის იდენტობა, რომელიც რეზონანსს მოახდენდა მათ სამიზნე აუდიტორიასთან და ეფექტურად აცნობებდა მათ ღირებულებებს.

  • ტექნიკური შეზღუდვები: ვებსაიტის backend ინფრასტრუქტურა მოძველებული იყო, რაც აფერხებდა მასშტაბურობას და შესრულების ოპტიმიზაციას.

გამოსავალი

გამოსავალი

  • UI/UX დიზაინის რემონტი: ჩვენმა გუნდმა ჩაატარა ვრცელი კვლევა Manna Trade-ის სამიზნე აუდიტორიის, ინდუსტრიის ტენდენციებისა და კონკურენტების გასაგებად. ჩვენ განვაახლეთ ვებსაიტის მომხმარებლის ინტერფეისი (UI) და მომხმარებლის გამოცდილება (UX), რათა პრიორიტეტული მივცეთ ინტუიციური ნავიგაცია, საპასუხო დიზაინი და ვიზუალურად მიმზიდველი ელემენტები. ახალი დიზაინი მიზნად ისახავდა გაზარდოს გამოყენებადობა და წაახალისოს მომხმარებლის ჩართულობა.

  • ბრენდინგის სტრატეგია: ჩვენ მჭიდროდ ვითანამშრომლეთ Manna Trade-თან, რათა შეგვემუშავებინა ყოვლისმომცველი ბრენდინგის სტრატეგია, რომელიც მოიცავდა ლოგოს დიზაინს, ფერთა პალიტრებს, ტიპოგრაფიას და ბრენდის შეტყობინებებს. ჩვენი მიზანი იყო შეგვექმნა გამორჩეული ბრენდის იდენტობა, რომელიც ასახავდა Manna Trade-ის პროფესიონალიზმს, საიმედოობასა და გლობალურ მიღწევებს.

  • განვითარების გაუმჯობესებები: უახლესი ტექნოლოგიებისა და საუკეთესო პრაქტიკის გამოყენებით, ჩვენმა დეველოპერმა გუნდმა განაახლეს Manna Trade-ის ვებ-გვერდის საფონდო ინფრასტრუქტურა გაუმჯობესებული მუშაობის, უსაფრთხოებისა და მასშტაბურობისთვის. ჩვენ განვახორციელეთ უსაფრთხოების მძლავრი ზომები, ოპტიმიზირებულია მონაცემთა ბაზის მოთხოვნები და უზრუნველვყავით უწყვეტი ინტეგრაცია მესამე მხარის სისტემებთან გაუმჯობესებული ფუნქციონირებისთვის.

Magencylab-თან თანამშრომლობით ძალიან კმაყოფილები ვართ. გუნდმა თავიანთი საქმიანობა მაღალ დონეზე იცის. მათი პროფესიონალიზმი პროექტის მიმდინარეობისას ყოველ ნაბიჯზე იგრძნობოდა რამაც ონლაინ ჩვენი საიტის ცნობადობა თითქმის გააორმაგა. ჩემი რეკომენდაცია აქვს Magencylab-ს. განსაკუთრებული მადლობა ნიკას!

ირინა ს.

დირექტორი

შედეგი

შედეგი

  • განახლებული ვებსაიტისა და ბრენდის იდენტობის გაშვებისთანავე, Manna Trade-მა განიცადა მნიშვნელოვანი გაუმჯობესება სხვადასხვა მეტრიკაში:

  • გაუმჯობესებული მომხმარებლის გამოცდილება: ახალმა UI/UX დიზაინმა მიიღო დადებითი გამოხმაურება მომხმარებლებისგან, რის შედეგადაც გაიზარდა ჩართულობა და უფრო გრძელი სესიის ხანგრძლივობა.

  • გაძლიერებული ბრენდის იდენტობა: Manna Trade-ის რებრენდირებული იდენტობა რეზონანსული იყო კლიენტებთან და დაინტერესებულ მხარეებთან, აძლიერებდა კომპანიის რეპუტაციას, როგორც სანდო ლიდერს ინდუსტრიაში.

  • გაუმჯობესებული ტექნიკური ეფექტურობა: ოპტიმიზებულმა საფონდო ინფრასტრუქტურამ განაპირობა დატვირთვის უფრო სწრაფი დრო, გაუმჯობესებული საიტის საიმედოობა და უკეთესი საძიებო სისტემის ხილვადობა.

  • მთლიანობაში, MagencyLab-ის ჰოლისტიკური მიდგომა UI/UX დიზაინის, განვითარებისა და ბრენდინგისადმი ინსტრუმენტული აღმოჩნდა Manna Trade-ის ციფრული ყოფნის ტრანსფორმაციისა და ბიზნესის ზრდის კონკურენტუნარიან ხორცისა და თევზის ტრანსპორტირების ბაზარზე.

გაქვთ პროექტი მხედველობასი?

გაქვთ პროექტი მხედველობასი?

ჩანიშნე ქოლი ნიკასთან

შენი პერსონალური ასისტენტი

ან

Goga - Magencylab Customer Consultant

ჩანიშნე ქოლი ნიკასთან

შენი პირადი კონსულტანტი

ან

დაგვიკავშირდი